Onze missie

Onze kernwaarden

Alles voor een tevreden klant

is het uitgangspunt van iedere 5-sterrenspecialist. Een 5-sterrenspecialist ziet het servicegehalte van zijn organisatie als een van de belangrijkste punten in zijn of haar bedrijfsvoering. Zij willen je niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hoe ga je met je klanten om en hoe sta je voor je klanten klaar. Dat is waar het keurmerk 5-sterrenspecialist voor staat!

 

Onze kernwaarden:

Servicegerichtheid

Uitstekende klantbehandeling

Sociaal betrokken ondernemen

Met een team van gepassioneerde medewerkers stimuleert 5-sterrenspecialist bedrijven om de servicegerichtheid waar mogelijk te verhogen en willen we inspireren om het belang van de klant voorop te stellen:

 “behandel klanten zoals je zelf behandeld wilt worden.”

Voor iedere beoordeling een donatie

Vanuit onze filosofie van sociaal betrokken ondernemen staan we voor een transparante klantervaring waarmee verbeterpunten tastbaar en inzichtelijk gemaakt worden. Daarnaast steunen we vanuit onze eigen kernwaarden met veel liefde het KWF Kankerfonds.

HET KEURMERK VOOR KLANTTEVREDENHEID EN BETROUWBARE REVIEWS

We keuren en zien toe op de echtheid van reviews en gebruiken deze als kennisbron om servicegerichtheid te stimuleren en klantbehandeling, waar mogelijk, te verbeteren.

Met ons platform bieden wij enkel erkende 5-sterrenspecialisten het juiste podium om ervaringen van hun klanten te delen. Op basis van NPS wordt een wereldwijd erkende klanttevredenheid- en loyaliteitsscore gemeten. Hoe hoger deze score, hoe meer tevreden en loyaal hun klanten zijn.

Een aangesloten ondernemer dient een minimale (Europese) NPS-norm van 45 te behalen om het keurmerk ‘erkend 5-sterrenspecialist’ te mogen voeren. Indien er door een keurmerkhouder op oneerlijke wijze reviews worden verzameld welke in strijd zijn met de Wet handhaving consumentenbescherming en de Prijzenwet of wanneer er een te lage NPS score ontstaat, wordt het keurmerk ontnomen. Hiermee hebben we een maatstaf in het leven geroepen voor het servicegehalte van een organisatie de betrouwbaarheid van reviews.

Alles voor een tevreden klant
Bij een erkend 5-sterrenspecialist kun je rekenen op:

  • Goed advies
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Service
  • Garantie

KLANTTEVREDENHEID

Zo wordt de service van een 5-sterrenspecialist ervaren:

 

 

10 Heer/mevrouw O...

Waarom beveel je Bike Totaal Luyten Tweewielers - Fietsenwinkel en fietsreparatie wel of niet aan:

Fijne winkel, vriendelijke deskundige medewerkers en top service

Verbeterpunten:

Kan niet beter

10 Heer/mevrouw Smit van De Groot Installatiegroep Brandbeveiliging Woerden BV

Waarom beveel je Electro World Speciaalzaak De Groot wel of niet aan:

Goed advies en snel geregeld

Verbeterpunten:

Geen idee

Beoordeling van Bouwman's Bouwmaterialen
9 Heer/mevrouw

Waarom beveel je Bouwman's Bouwmaterialen wel of niet aan:

Ze hebben een groot assortiment en zijn vakkundig in hun advies

Beoordeling van IVR Parket
10 Familie H...

Waarom beveel je IVR Parket wel of niet aan:

Harde werker. Resultaat is perfect.

Beoordeling van GIANT Store van Bebber
10 Mevrouw Hermans-van Den Aker

Waarom beveel je GIANT Store van Bebber wel of niet aan:

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Verbeterpunten:

Geen idee

Beoordeling van Superkeukens
9 Familie Kuijper

Waarom beveel je Superkeukens wel of niet aan:

De voorbereidingen, plaatsen van de keuken en bij meldingen achteraf zoals kastdeurtje even verstellen, leverde superkeukens hellevoetsluis goede service. De monteurs zijn vriendelijk, werken snel en netjes.

Verbeterpunten:

Ik heb tot nu toe geen punten. Zijn altijd keurig geholpen.

Beoordeling van Bikerfietsen Gent
0 Heer/mevrouw R...
Beoordeling van Expert Dongen
8 Heer/mevrouw H...

Waarom beveel je Expert Dongen wel of niet aan:

Duidelijk en goed volgens afspraak

10 Heer/mevrouw J...

Waarom beveel je Wildiers (e)-bikecenter Malle wel of niet aan:

Ze weten waarover ze praten . Een echt topteam

Beoordeling van Alpha Sierbestrating Twente
10 Heer/mevrouw S...