Veelgestelde vragen

  • Waar moet een 5-sterrenspecialist aan voldoen?
    Het keurmerk 5-sterrenspecialist is het eerste keurmerk voor klanttevredenheid en ziet toe op de echtheid van klantbeoordelingen. Hoe help je klanten en hoe sta je voor klanten klaar? Dat is waar het keurmerk 5-sterrenspecialist om draait. Dit moet een 5-sterrenspecialist echter wel waar kunnen maken! Lees verder >

  • Hoe weet ik dat de klantbeoordelingen van een 5-sterrenspecialist echt zijn?
    Het keurmerk 5-sterrenspecialist ziet toe op de echtheid van klantbeoordelingen. Dit wordt gecontroleerd door het team kwaliteitsbeheer. Lees verder >
     
  • Wat zijn de richtlijnen voor het schrijven van een klantbeoordeling?
    Klantbeoordelingen dienen aan de volgende voorwaarden te voldoen. Lees verder >
  • Kan een 5-sterrenspecialist zelf een klantbeoordeling verwijderen?
    Nee, een 5-sterrenspecialist kan zelf een klantbeoordeling niet verwijderen en/of veranderen. Lees verder >
     
  • Hoe kan ik mijn review aanpassen of verwijderen
    Heb je een review gegeven, maar wil je die toch liever wijzigen, anonimiseren of verwijderen? Dan kun je via de pagina Mijn review aanpassen je unieke link aanvragen om je review(s) eenmalig te kunnen aanpassen. 
     
  • Hoe kan ik een klacht melden
    Als u een klacht hebt over een van onze 5-sterrenspecialisten en er onderling met de keurmerkhouder niet uit komt, kunt u uw klacht melden via het formulier op de pagina klacht melden >.
     
  • Hoe wordt mijn klacht behandeld
    Ons keurmerk draait om klanttevredenheid. Wanneer u een klacht hebt, is het altijd verstandig om te proberen om er onderling met de 5-sterrenspecialist uit te komen. Wanneer dit niet lukt, zullen wij proberen u zo goed mogelijk te helpen. Lees voordat u een klacht meld eerst de pagina Ik heb een klacht, wat nu?
     
  • Waarom hebben jullie geen eigen geschillencommissie?
    Voorkomen dat er een geschil ontstaat, is hier in het sleutelwoord. Lees verder >
  • Een bedrijf voert het 5-sterrenlogo, maar ik kan hem niet vinden in de bedrijvenindex
    Alleen bedrijven die getoond worden in onze bedrijvenindex zijn officieel erkend. Mocht u twijfelen, kunt u altijd even bij ons informeren via het contactformulier.
     
  • Wat is NPS score
    Iedere 5-sterrenspecialist acht de beleving van de klant als zeer waardevol. Zij hebben namelijk alles over voor een tevreden klant.  Hiervoor gebruiken zij de NPS norm. Wilt u weten wat dat inhoudt, lees dan het artikel Wat is NPS Score.
     
  • Mijn vraag staat hier niet bij?
    Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Dan kunnen we u verder helpen.