Alle beoordelingen
- Goed advies
- Vakmanschap
- Kwaliteit
- Service
- Garantie
Een 5-sterrenspecialist wil je niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hoe help je klanten en hoe sta je voor je klanten klaar. Dat is waar dit keurmerk om draait. Iedere 5-sterrenspecialist vindt het bieden van uitstekende klantbehandeling zelfs zo belangrijk dat ze er bewust voor hebben gekozen om zich hierop te ontwikkelen en te laten controleren.
Er zijn 533558 beoordelingen geplaatst met een gemiddelde score van 9,1.
Waarom beveel je Van Velthoven Elektro B.V. / Witgoed Specialist DIESSEN wel of niet aan:
Betaalbare producten, vriendelijk geholpen maar vooral een snelle en goede service. Koop je bij een ‘witgoedwarenhuis’ dan duurt het soms weken voordat je iemand te pakken krijgt. Hier binnen 4-8 uur…echt top.
Waarom beveel je Electro World Jan Berkvens wel of niet aan:
Kennis van zaken en opties op mijn keuze
Verbeterpunten:
Drze keer niet kunnen pingelen, jammer. Kan andrrs altijd...
Waarom beveel je De Fietsenmakker Vlissingen wel of niet aan:
Prima geadviseerd
Waarom beveel je Groenestein - Fietsenwinkel en fietsreparatie wel of niet aan:
Je wordt er goed geholpen. Vriendelijk en de service is goed.
Verbeterpunten:
Volgens mij kan lk niets bedenken. Alles was goed.
Waarom beveel je Atelier Pfeiffer wel of niet aan:
Goede producten, fijne service en on-line besteld, product snel Verzonden /in huis.
Verbeterpunten:
Gewoon zo doorgaan 🙂
Waarom beveel je Expert Lemmer wel of niet aan:
Prima winkel en deskundig advies. Personeel is vriendelijk en voorkomend.
Verbeterpunten:
Geen
Waarom beveel je Giant Store Eindhoven wel of niet aan:
ben heel aardig geholpen
Waarom beveel je Fiets En Zo Fietsspeciaalzaak wel of niet aan:
goede voorlichting over de prijs van de reparatie
Verbeterpunten:
het duurde 5 dagen voor de fiets was gerepareerd dat was wel wat lang.
Waarom beveel je Bike Totaal van der Koog Strijen wel of niet aan:
Wordt altijd prima en vriendelijk geholpen
Verbeterpunten:
De bevestigings mail over de ophaal tijden beter maken. Nu klopt de dag vaak niet in de mail
Waarom beveel je Giant Store Assen wel of niet aan:
Snel geholpen, en ik kreeg een electrische leenfiets mee