Onze missie

Onze kernwaarden

Alles voor een tevreden klant

is het uitgangspunt van iedere 5-sterrenspecialist. Een 5-sterrenspecialist ziet het servicegehalte van zijn organisatie als een van de belangrijkste punten in zijn of haar bedrijfsvoering. Zij willen je niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hoe ga je met je klanten om en hoe sta je voor je klanten klaar. Dat is waar het keurmerk 5-sterrenspecialist voor staat!

 

Onze kernwaarden:

Servicegerichtheid

Uitstekende klantbehandeling

Sociaal betrokken ondernemen

Met een team van gepassioneerde medewerkers stimuleert 5-sterrenspecialist bedrijven om de servicegerichtheid waar mogelijk te verhogen en willen we inspireren om het belang van de klant voorop te stellen:

 “behandel klanten zoals je zelf behandeld wilt worden.”

Voor iedere beoordeling een donatie

Vanuit onze filosofie van sociaal betrokken ondernemen staan we voor een transparante klantervaring waarmee verbeterpunten tastbaar en inzichtelijk gemaakt worden. Daarnaast steunen we vanuit onze eigen kernwaarden met veel liefde het KWF Kankerfonds.

HET KEURMERK VOOR KLANTTEVREDENHEID EN BETROUWBARE REVIEWS

We keuren en zien toe op de echtheid van reviews en gebruiken deze als kennisbron om servicegerichtheid te stimuleren en klantbehandeling, waar mogelijk, te verbeteren.

Met ons platform bieden wij enkel erkende 5-sterrenspecialisten het juiste podium om ervaringen van hun klanten te delen. Op basis van NPS wordt een wereldwijd erkende klanttevredenheid- en loyaliteitsscore gemeten. Hoe hoger deze score, hoe meer tevreden en loyaal hun klanten zijn.

Een aangesloten ondernemer dient een minimale (Europese) NPS-norm van 45 te behalen om het keurmerk ‘erkend 5-sterrenspecialist’ te mogen voeren. Indien er door een keurmerkhouder op oneerlijke wijze reviews worden verzameld welke in strijd zijn met de Wet handhaving consumentenbescherming en de Prijzenwet of wanneer er een te lage NPS score ontstaat, wordt het keurmerk ontnomen. Hiermee hebben we een maatstaf in het leven geroepen voor het servicegehalte van een organisatie de betrouwbaarheid van reviews.

Alles voor een tevreden klant
Bij een erkend 5-sterrenspecialist kun je rekenen op:

  • Goed advies
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Service
  • Garantie

KLANTTEVREDENHEID

Zo wordt de service van een 5-sterrenspecialist ervaren:

 

 

10 Heer/mevrouw Van ginneken

Waarom beveel je Wildiers (e)-Bikecenter Oud-Turnhout wel of niet aan:

Vriendelijk personeel, goede informatie,

Beoordeling van Superkeukens Zoeterwoude
10 Heer S...

Waarom beveel je Superkeukens Zoeterwoude wel of niet aan:

Goede service , vriendelijk personeel

Beoordeling van Lexicom Multimedia
9 Heer/mevrouw H...

Waarom beveel je Lexicom Multimedia wel of niet aan:

Goede service, behulpzaam en correct.

10 Heer/mevrouw Boogaerts

Waarom beveel je Wildiers (e)-Bikecenter Bekkevoort wel of niet aan:

Correcte service

Beoordeling van Horsten Meubelen
8 Heer/mevrouw quirijnen

Waarom beveel je Horsten Meubelen wel of niet aan:

Zeker wel, Ontzettend goed geholpen door iemand die we iedereen willen aanraden. Het minpuntje is de prijs maar daar hebben we toch voor gezoaen

Verbeterpunten:

Het was voor ons prima zo

Beoordeling van Riesewijk Tweewielers
10 Heer/mevrouw R...

Waarom beveel je Riesewijk Tweewielers wel of niet aan:

Zeer deskundig en vriendelijk personeel, denkt enorm goed mee en kwam met goede adviezen

Verbeterpunten:

Nvt

Beoordeling van Rijwielspecialist Hart
10 Heer van Wensen

Waarom beveel je Rijwielspecialist Hart wel of niet aan:

goede service en vriendelijke behandeling en proberen mee te denken aan niet te duren reparatie

Beoordeling van Like My Bike
10 Heer/mevrouw Roels

Waarom beveel je Like My Bike wel of niet aan:

Vriendelijke ontvangst en prima service, zowel van Lukas als van Rob. Zeer goede techniekers!

Verbeterpunten:

Perfect zoals het nu loopt, wordt er steeds goed ontvangen en geholpen.

Beoordeling van Expert Doornenbal Nijverdal
10 Heer/mevrouw Wind

Waarom beveel je Expert Doornenbal Nijverdal wel of niet aan:

Ik heb tot nu toe altijd goede service gehad.en belangrijk klant vriendelijk hied.

Verbeterpunten:

Geen idee was gewoon goed

9 Heer/mevrouw Daveloose

Waarom beveel je Wildiers (e)-bikecenter Gent wel of niet aan:

De op maat aangepaste vlotte service incl. fiets (maat 43) laten overkomen vanuit ander filiaal voor testrit. Duidelijke uitleg door Henk over kenmerken fiets (voor- en nadelen ketting vs. riem, batterij wattage en motor) en toebehoren (fietstassen)....

Verbeterpunten:

Ik kom binnenkort nog eens langs om de reservefiets van het hoefijzer slot op te pikken en zal dan mijn zadel en stuur nog wat verder laten afstellen voor een optimalere zithouding