Co van der Horst
Co van der Horst
Beoordelingen en ervaringen
Kwaliteitsscore
Co van der Horst is erkend 5-sterrenspecialist en laat zich bewust controleren en beoordelen op zijn servicebeleid. Hiervoor gebruiken wij de 5-sterrengroeipromotor waarbij we de Net Promotor Score (NPS) meten. Krijgt Co van der Horst te veel klachten en/of te slechte beoordelingen dan wordt de erkenning ingetrokken. Zo weet je zeker dat jij bij deze keurmerkhouder kunt rekenen op onze 5 sterke punten: *Goed advies *Vakmanschap *Kwaliteit *Service *Garantie
Co van der Horst heeft 140 klantbeoordelingen verzameld.
87% is supertevreden, 6% is tevreden en 6% is ontevreden.
93.57% heeft goede tot zeer goede ervaringen met Co van der Horst.
Gemiddeld wordt Co van der Horst met een 8,5 beoordeeld.
Co van der Horst heeft een NPS score van 81 en voldoet daarmee aan de normering als erkend 5-sterrenspecialist.
Over Co van der Horst
"Bij ons is ouderwetse service nog heel gewoon". Dat is het uitgangspunt van Co van der Horst . Als 5-sterrenspecialist willen wij je niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Mocht je vragen hebben of kun je een goed advies gebruiken, aarzel dan niet om meteen te bellen of te mailen. Wij staan graag voor jou klaar.
Contact
Co van der Horst
Binderij 2
1185 ZJ,
Amstelveen
Reactie van Co van der Horst
Beste mevrouw Vijzelaar,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We vinden het ontzettend vervelend om te horen dat uw aankoop niet naar wens is verlopen en dat u zoveel moeite heeft moeten doen om tot een oplossing te komen. Dit is absoluut niet de service die wij nastreven.
De lamp waar u naar verwijst was een sale product van een leverancier waar we inmiddels niet meer mee samenwerken. Dit heeft helaas gezorgd voor vertraging in de afhandeling van uw klacht. Eén van de redenen waarom wij samenwerkingen met leveranciers beëindigen, kan zijn omdat de leverancier niet altijd snel en adequaat reageert op serviceverzoeken. Desondanks hadden wij sneller en klantgerichter moeten handelen, en we bieden onze oprechte excuses aan voor de ervaring die u heeft gehad, inclusief het per abuis nasturen van een factuur.
Als blijk van onze waardering voor uw geduld en begrip, nodigen wij u graag uit voor een lunch op onze kosten in ons CoCo Café. We hopen hiermee uw vertrouwen in ons een beetje te kunnen herstellen en zien ernaar uit u in de toekomst beter van dienst te mogen zijn. U kunt contact opnemen met robine@vanderhorst.nl om de details van de lunch met ons af te stemmen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Co van der Horst