Fens Occasion Center Dongen
Fens Occasion Center Dongen
Beoordelingen en ervaringen
Kwaliteitsscore
Fens Occasion Center Dongen is erkend 5-sterrenspecialist en laat zich bewust controleren en beoordelen op zijn servicebeleid. Hiervoor gebruiken wij de 5-sterrengroeipromotor waarbij we de Net Promotor Score (NPS) meten. Krijgt Fens Occasion Center Dongen te veel klachten en/of te slechte beoordelingen dan wordt de erkenning ingetrokken. Zo weet je zeker dat jij bij deze keurmerkhouder kunt rekenen op onze 5 sterke punten: *Goed advies *Vakmanschap *Kwaliteit *Service *Garantie
Fens Occasion Center Dongen heeft 204 klantbeoordelingen verzameld.
94% is supertevreden, 3% is tevreden en 3% is ontevreden.
97.06% heeft goede tot zeer goede ervaringen met Fens Occasion Center Dongen.
Gemiddeld wordt Fens Occasion Center Dongen met een 9 beoordeeld.
Fens Occasion Center Dongen heeft een NPS score van 91 en voldoet daarmee aan de normering als erkend 5-sterrenspecialist.
Over Fens Occasion Center Dongen
"Bij ons is ouderwetse service nog heel gewoon".
Dat is het uitgangspunt van Fens Occasion Center Dongen . Als 5-sterrenspecialist willen wij u niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Mocht u vragen hebben of kunt u een goed advies gebruiken, aarzel dan niet om meteen te bellen of gewoon langs te rijden. De koffie staat altijd klaar!
Dat is het uitgangspunt van Fens Occasion Center Dongen . Als 5-sterrenspecialist willen wij u niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Mocht u vragen hebben of kunt u een goed advies gebruiken, aarzel dan niet om meteen te bellen of gewoon langs te rijden. De koffie staat altijd klaar!
Openingstijden
- Maandag
- 09:00 - 18:00
- Dinsdag
- 09:00 - 18:00
- Woensdag
- 09:00 - 18:00
- Donderdag
- 09:00 - 18:00
- Vrijdag
- 09:00 - 18:00
- Zaterdag
- 09:00 - 14:00
- Zondag
- Gesloten
Contact
Fens Occasion Center Dongen
Lage Ham 106
5102 AE,
DONGEN
Reactie van Fens Occasion Center Dongen
Geachte heer van Hummel , Jammer dat u niet eerlijk het hele verhaal vertelt. De auto die u van ons gekocht had daarvan zat de binnenspiegel los .We hebben u uitgelegd dat de lijm die wij daarvoor gebruiken 24 uur de tijd nodig heeft om uit te harden. Echter wilde u niet nog een keer de rit maken en wilde de auto direct meenemen .Wij hebben erbij gezegd 24 uur niet aan de spiegel te komen .Toen deze spiegel toch losraakte wilde u daarvoor naar u eigen garage. Ik heb u nogmaals aangeboden de auto terug te zetten zodat wij het uiteraard kosteloos konden oplossen en het de tijd konden geven die het nodig had. Dit wilde u niet. Ik heb u ook nog aangeboden tegemoet te komen in eventuele kosten om het zelf te lijmen. U liet mij toen weten dat ik 700 euro aan u moest betalen voor een nieuwe voorraam. Daarop heb ik gezegd daar ga ik niet in mee breng de auto maar terug. 700 euro vragen voor iets wat met 5 euro lijm opgelost kan worden is niet in verhouding vind u wel? U heeft mij wel 7 keer gebeld en 8 berichten gestuurd .We hebben het over een binnenspiegel die los zit, de vijandige en agressieve houding zijn wij niet van gediend en op klanten zoals u zitten wij niet op te wachten.