Waarom beveel je Mega Badkamers, Keukens, Vloeren & meer | Heemskerk wel of niet aan:
Helaas heb ik spijt dat ik ooit deze winkel ben binnengestapt, ondanks dat het werd aanbevolen door mijn aannemer en andere partners waar deze organisatie mee samenwerkt. Het was zonde van mijn tijd. Op 13 juli had ik een afspraak om een keuken te bespreken en mij werd beloofd dat ik binnen een week een schets en prijsindicatie zou ontvangen. Ik wachtte geduldig, maar een week later had ik nog steeds niets ontvangen.
Ik besloot te bellen en liet een terugbelverzoek achter, maar helaas werd ik niet teruggebeld. Na meerdere keren zelf contact op te nemen en aan te geven dat ik was doorverwezen door belangrijke zakenpartners (die ik niet bij naam zal noemen), kreeg ik eindelijk een reactie via e-mail:
"Ik hoorde net van mijn collega dat u gebeld heeft. Door onvoorziene, persoonlijke omstandigheden duurt het iets langer dan gebruikelijk. Ik beloof u dat u dinsdag de tekening en de offerte toegestuurd krijgt. Ik bel dan woensdag even of alles duidelijk is."
Woensdag 24 juli, de beloofde dag, heb ik mijn inbox meerdere keren gecontroleerd, maar wederom geen tekening of bericht van deze organisatie. Toen ik via mijn contacten probeerde om de zaak te escaleren, kreeg ik uiteindelijk een hogere medewerker van de organisatie aan de lijn. Hij verzekerde me dat de tekening en offerte snel zouden volgen.
Om een lang verhaal kort te maken: ik ben dit traject gestart vóór de zomervakantie en ontving pas vorige week een schets en prijs. Als je op zoek bent naar een betrouwbare, klantgerichte keukenspecialist, sla deze organisatie dan over. Ondanks meerdere contactmomenten en escalaties, werd ik uiteindelijk aan de telefoon geïnformeerd door een verantwoordelijke (die ik niet bij naam zal noemen) dat het "beter zou zijn als ik mijn keuken elders zou kopen." Uit respect, zoals hij zei, wilde hij geen keuken meer aan mij verkopen.
Na twee maanden wachten zonder een definitieve tekening of prijs, werd ik weggestuurd met de mededeling dat we geen zaken meer zouden doen. De verantwoordelijke gaf zelfs aan dat hij de order niet nodig had, omdat hij verantwoordelijk was voor miljoenenomzet en het verkopen van honderden keukens.
En iemand die beweert verantwoordelijk te zijn, maar geen damage control kan uitvoeren terwijl er zoveel partners en een aannemer, waar ze veel mee samenwerken, bij betrokken zijn, moet misschien eens overwegen of hij wel op de juiste plek zit. Met alle respect voor deze heer, ik ben niet geïnteresseerd in hoeveel keukens je verkoopt of hoeveel miljoenen je binnenhaalt. Deze escalatie en casus was blijkbaar te hoog gegrepen voor jou.
Reactie van Mega Badkamers, Keukens, Vloeren & meer | Heemskerk
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen.
Hoewel wij een andere beleving hebben van de door uw geschetste situatie vinden wij het vervelend hoe het gesprek is verlopen.
Inmiddels is er contact met u geweest en is de lucht geklaard. De oorsprong vindt zich in een misverstand / miscommunicatie.
Zoals afgesproken hebben wij een taart toegestuurd en moet deze inmiddels bezorgd zijn.
Wij horen graag nog of deze gesmaakt heeft
Vriendelijke groeten,
Team Mega Heemskerk