Anjo Jager Fietsen (Zendmastweg)
Anjo Jager Fietsen (Zendmastweg)
Beoordelingen en ervaringen
Kwaliteitsscore
Anjo Jager Fietsen (Zendmastweg) is erkend 5-sterrenspecialist en laat zich bewust controleren en beoordelen op zijn servicebeleid. Hiervoor gebruiken wij de 5-sterrengroeipromotor waarbij we de Net Promotor Score (NPS) meten. Krijgt Anjo Jager Fietsen (Zendmastweg) te veel klachten en/of te slechte beoordelingen dan wordt de erkenning ingetrokken. Zo weet je zeker dat jij bij deze keurmerkhouder kunt rekenen op onze 5 sterke punten: *Goed advies *Vakmanschap *Kwaliteit *Service *Garantie
Over Anjo Jager Fietsen (Zendmastweg)
NPS scores van filialen
Openingstijden
- Maandag
- Gesloten
- Dinsdag
- 08:00 - 18:00
- Woensdag
- 08:00 - 18:00
- Donderdag
- 08:00 - 18:00
- Vrijdag
- 08:00 - 20:00
- Zaterdag
- 08:00 - 17:00
- Zondag
- Gesloten
Contact
Anjo Jager Fietsen (Zendmastweg)
Zendmastweg 1
9405 CD,
Assen
Reactie van Anjo Jager Fietsen (Zendmastweg)
Goedemorgen,
Wij vinden het vervelend dat uw ervaring niet geweest is, zoals u gehoopt had.
Echter heb ik intern uitgezocht wat er aan de hand was.
U heeft ons even geleden gecontacteerd om te zeggen dat nadat u de mand heeft gedemonteerd, er nu speling op het balhoofd zat. We hebben u toen gezegd dat de mand in uw geval niet zomaar gedemonteerd kan worden, zonder het balhoofd af te stellen en adviseerde u om langs te komen, zodat wij dit voor u konden doen (enkel afstellen zou kosteloos zijn gebeurd). Daarbij hebben we benoemd dat er anders het risico bestaat, dat de balhoofdlagers anders stuk gaan.
Echter, toen u na enige tijd langs kwam, waren inderdaad de balhoofdlagers stuk gegaan. Ofwel omdat deze te los zat, of omdat het te strak aangedraaid is na het demonteren van de mand. Daarom hebben wij het balhoofd moeten vervangen.
Helaas valt dit niet meer onder garantie om de volgende redenen:
1. De fiets is ouder dan 2 jaar, wat de garantieperiode betreft (meer dan 3 jaar oud, dus ruim over de garantietermijn heen)
2. Aangezien wij niet de werkzaamheden hebben uitgevoerd.
Daarom vinden wij het erg jammer dat u niet tevreden hierover bent, we hadden u graag gewoon tijdig en kosteloos willen helpen met het demonteren van de mand en het afstellen van het balhoofd. Zodat wij niet achteraf het balhoofd hadden moeten vervangen en wij u deze kosten konden besparen. Voor de duidelijkheid, er is dus geen fout gemaakt door ons welke door u betaald heeft moeten worden.
We hopen u toch weer graag in de winkel te mogen ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Team Anjo Jager Fietsen