100 van de 100
Bij Klaver haarden
Klaver haarden is erkend 5-sterrenspecialist en onderneemt daarmee met de policy "alles voor een tevreden klant".
Iedereen kan dat roepen, maar of de klanten het zo ervaren is natuurlijk de vraag. Bij klaver hebben ze dit goed begrepen. Ze vragen alle klanten om een beoordeling. Nu de eerste 100 ervaringen een feit zijn, is het opvallend dat ook echt 100% van alle klanten tevreden is. 95% heeft zeer goede ervaringen, slechts 5% goede en gewoonweg niemand is ontevreden. Wij vinden dat niet alleen 5-sterren waardig, maar ook zeker een complimentje waard.
Met deze ervaringen berekenen wij tevens de NPS score waardoor er bekeken kan worden of het beter of slechter gaat met de klantbeleving. De NPS score van Klaver is op dit moment 95. Het kan wellicht wat raar lijken wanneer we praten over 100 van de 100 en toch een score van 95 tonen. Echter is de verklaring simpel. De NPS gaat iets verder dan alleen meten wie wel of niet tevreden is. 95% super tevreden, 5% tevreden en o% ontevreden klanten, zijn nog steeds 100% tevreden klanten. Krijgt een ondernemer een te lage NPS score, dan zal het keurmerk worden ontnomen. Zo weten consumenten zeker dat ze bij een 5-sterrenspecialist uitstekend worden behandeld en er geen spreekwoordelijke rotte appels in de kist blijven zitten. Keurmerkhouders zijn hierdoor ook echt het keurmerk waardig. Wil je meer weten over de NPS Score? Lees dan verder over de Net Promotor Score
Met reviewmarketing krijgt zowel de consument als de ondernemer meer inzicht over hoe het er echt aan toegaat. Een win-win situatie. Voor de consument is het fijn als er beter te zien is wat men kan verwachten en voor de ondernemer liggen er kansen om waar nodig te verbeteren. Ben je geinteresseerd om ook meer te weten over uw klanten en hoe zij uw hulp ervaren? Lees dan meer over Reviewmarketing
Wil je weten hoe er door consumenten over Klaver gedacht wordt? Lees dan eens de beoordelingen van klaver haarden.