Van Eersel Assurantiën

Blij met erkenning als 5-sterrenspecialist

Gepubliceerd op
“Toen ik hoorde over het kwaliteitskeurmerk 5-sterrenspecialist was ik direct geïnteresseerd”, vertelt Cindy verder. “Aangezien de persoonlijke aandacht voor onze klanten een van onze speerpunten is, vond ik het direct een welkome aanvulling op onze beleidsvoering.

Van Eersel Assurantiën is al jaren een bekende naam voor vele particulieren en bedrijven uit ’s Gravenmoer en omgeving. Sinds 1 januari van dit jaar doet Karel van Eersel het wat rustiger aan en staat zijn dochter Cindy aan het roer. Ook zij zal voor velen echter geen onbekende zijn. “Toen ik in 2004 zwanger was, ben ik mijn vader gaan helpen”, vertelt ze over haar eerste stappen in de verzekeringswereld. “In eerste instantie vroeg ik me oprecht af wat ik op een assurantiekantoor moest gaan doen, maar vanaf dag een was ik om. Ik ben graag onder de mensen en juist het persoonlijke contact met klanten maakt mijn werk iedere dag weer leuk!”

“Als tussenpersoon is het lastig om je tussen de grote verzekeringsmaatschappijen te onderscheiden. Alles valt of staat met de aanwezige kennis en vooral het vertrouwen dat de klanten in je hebben.” Daar blijkt het bij Van Eersel Assurantiën wel goed mee te zitten: “Regelmatig krijg ik de vraag: ‘ben jij de dochter van?’, gevolgd door de opmerking: ‘Dan zal het allemaal wel goed zijn.’ Hier uit blijkt dat we als klein kantoor een goede naam hebben opgebouwd.” Cindy benadrukt dat ze niet de ambitie heeft om aan dat kleinschalige iets te veranderen: “Doordat we een klein kantoor zijn, ken ik vrijwel al onze klanten persoonlijk. Als een klant belt met een vraag of om een schade te melden, krijgt deze mij zelf aan de lijn. Ik ken de achtergronden en kan daardoor snel schakelen. Dit wordt door onze klanten als prettig ervaren.”

Alles voor een tevreden klant
“Toen ik hoorde over het kwaliteitskeurmerk 5-sterrenspecialist was ik direct geïnteresseerd”, vertelt Cindy verder. “Aangezien de persoonlijke aandacht voor onze klanten een van onze speerpunten is, vond ik het direct een welkome aanvulling op onze beleidsvoering. Een 5-sterrenspecialist laat zich namelijk 24 uur per dag toetsen op klanttevredenheid. Hiermee is er een maatstaf gecreëerd, waar wij onze dienstverlening graag aan conformeren. De hedendaagse consument wordt steeds kritischer en het aantal aanbieders neemt toe. Met mijn officiële erkenning kan ik me op een positieve manier onderscheiden.”

Door altijd klaar te staan om klanten te helpen en adviseren, scoort Van Eersel Assurantiën uitermate goed op klanttevredenheid. Dat blijkt wel uit de eerste beoordelingen die ontvangen zijn: https://www.5sterrenspecialist.nl/van-eersel-assuranti-n.html

Wilt u zelf ervaren hoe u snel, vriendelijk en goed geholpen kunt worden met vragen over uw verzekering of hypotheek? Neem dan eens contact op met Cindy Roovers- van Eersel. Zij staat graag voor u klaar.

Van Eersel Assurantiën
Kerkebosdreef 51, 5109 TP ’s Gravenmoer

0162-370057
Info@vaneerselverzekeringen.nl
www. vaneerselverzekeringen.nl

 

5-sterrenspecialist worden

Uitstekende klantbehandeling is een keuze
Het keurmerk 5-sterrenspecialist is het eerste keurmerk voor klanttevredenheid en ziet toe op de echtheid van reviews. Met een hybride model tussen een keurmerk, een reviewsysteem en de Net Promotor Score is een nieuwe manier van reviewmarketing ontstaan.

Wilt u weten wat de voordelen van ons systeem zijn of wilt u 5-sterrenspecialist worden?

Bekijk hier de voordelen →